آسمان آبی

آسمان فرصت پرواز بلند است ولی قصه این است که چه اندازه کبوتر باشی

آسمان آبی

آسمان فرصت پرواز بلند است ولی قصه این است که چه اندازه کبوتر باشی

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

افراط

يكشنبه, ۱ دی ۱۳۹۲، ۰۳:۵۰ ب.ظ

مدتی کوتاهی هست که میرم فیس بوک و تنها فعالیتم خواندن چند تا پیج که به اسم شیعه دوستی فعالیت میکنند.پیج های که با اسم امام حسین و ولایت فقیه فعالیت میکنند.کاری به این ندارم که فعالیتی که می
کنند درست هست یا نه؟؟

بحث اینجاست که دوستان بجای وحدت بشدت تفرقه افکنی میکنند.کامنت های که از خواندشان شرم میکنم٬ فحش های که بچه مسلمان ها بهم میدن٬ اهانت های آشکار به مراجع تقلید و رهبر می کنند. برخوردهای نژاد پرستانه که با شیعان دیگر کشورها می کنند و حتی دشمنی و فحاشی بی حد و مرز به وهابیون. حضرت محمد فرمودند (ص) :روا نیست که مومنی به برادر خویش به تندی نظر کند که مایه ی آزار او شود. پس چطور شده که به اسم خدا و پیغمبر و دفاع از اهل بیت به جون هم افتادن؟؟!!! واقعا ائمه ما همچین رفتارهای رو می پسندد یا حتی با دشمنان به نرمی فتار می کردند؟؟؟؟!!!!

همیشه افراط و تفریط نهی شده .شیعه علوی یعنی پیرو عدالت علی (ع)٬ ولی این دوستان با افراط در شیعه نمایی دارند تیشه به ریشه میزنند. بقول دوستی تا این دوستان شیعه هستند و با حرفهای دو جانبه باعث تفرقه افکنی می شوند نیازی به دشمن های خارج از دین نداریم!!

 

به امید شنیدن نوای دلنشین انا بقیه الله.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۱۰/۰۱
ع. آسمانی

نظرات  (۳)

چه میشه گفت؟!!!! هیچی.
اینجور آدما که شیعه ی مولا علی رو بدنام می کنند با دشمنان دین اسلام هیچ فرقی ندارند. فقط می تونم بگم متاسفم.
البته وهابیت خودش روشیه برای بدنام کردن مسلمین و هرچه لعنت خدا رو بش بفرستیم بازم کمه، چون جنایت هایی مرتکب شدن که هیچ بنده ی خدایی تحمل دیدن و شنیدنشون رو نداره . ولی خب رعایت ادب و احترام خصوصیت یک شیعه ی واقعیه.
با سلام
تصاویر خام شهید مدافع حرم حسین نصرتی(محمودرضا بیضایی)
در بلاگ galam.blog.ir
ضمنا خوشحال میشم اگه افتخار تبادل لینک بدین
با تشکر یا علی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی